نيكينيكي، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

فرشته آرومه مامان و بابا

نامه

1394/5/19 12:41
نویسنده : مامان گلی
215 بازدید
اشتراک گذاری

نامه ای از طرف مامان گلی برای دختر گلم نیکی

نفس که می کشی آروم می شم...  دلت که می گیره گریه می کنم... آه که بکشی زار می زنم... لبخند که بزنی ذوق می کنم... تو بچگی همبازیت می شم... مدرسه که بری همکلاسیت... بزرگتر که شدی با من غریبه نشی.... چون من بهترین دوست تو می شم... تو ستاره ای هستی در آسمان دلم که هیچگاه خاموش نمی شوی پس می گویم دوستت دارم      آره دوستت دارم چون لایق این دوست داشتنی         تو لایق این عشق بی پایانی            عشق من و تو ماندگار است تا ابد، برای همیشه، باهم، در کنار هم.

دختر گلم همیشه سعی کن در زندگیت با عقل و تدبیر و با ایمان به خدا حرکت کنی و در هر کاری می خواهی انجام بدی شجاع و نترس باشی و راه درست زندگیت را پیدا کنی و همیشه دنبال پیشرفت و آینده خوبی باشی و هیچ وقت به گذشته های بد فکر نکن که راه پیروزی رو از تو می گیره.

برات از خدا 3 چیز را طلب می کنم:

1- سلامت باشی

2- صالح باشی

3- عاقبت به خیر باشی

 

تقدیم به دختر عزیزم نیکی جانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)