نيكينيكي، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

فرشته آرومه مامان و بابا

از نیکی جون به مامان گلی

1394/5/24 9:15
نویسنده : مامان گلی
257 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم : مادر
گفت: جانم
گفتم : درد دارم
گفت : بجانم
گفتم :خسته ام
گفت : پریشانم
گفتم  : گرسنه ام
گفت : بخور از سهمِ نانم
گفتم : کجا بخوابم
 گفت : روی چششمانم
.
.
.

اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم
همیشه از درد گفتم و از رنج

به سلامتی مادر:
 
واسه اینکه دیوارش از همه کوتاهتره
به سلامتی مادر :
 
بخاطر اینکه هیچوقت نگفت من ، همیشه گفت بچه هام
به سلامتی مادر:
 
بخاطر اینکه همیشه از غمهامون شنیداما هیچوقت ازغمهاش نگفت به سلامتی مادر
بخاطر اینکه از سلامتیش برای سلامتی بچه هاش همیشه گذشته

به سلامتی مادر :
 
بخاطر زندگی که همراه با شادی و امید و مهربونی بهمون میده
به سلامتی مادر :
 
چون هیچوقت خستگیشو به رخمون نمیکشه و ازش گلایه ای نمیکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)