نيكينيكي، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

فرشته آرومه مامان و بابا

بدون عنوان

1393/1/31 12:42
نویسنده : مامان گلی
47 بازدید
اشتراک گذاری

نیکی عزیز تر از جانم با عشق بهت سلام میگم تو یکی یکدونه دختر تو یکی در دانه دختر منو ببخش اگه مدتی نتونستم تو سایتت حاضر بشم مطالبی بنویسم البته از ندا جون خاله جون خیلی تشکر میکنم که با جملات قشنگ تونست خاطرات و عکسهاتو ثبت کنه خب عزیزم بهت تبریک میگم که تو داداشی داری البته اینقدر تو با برکت بودی که بلافاصله داداشتو آوردی خدایا شکر که بزرگ شدی تنها نیستی کسی هست هواتو داشته با شه تازه الان هم که تو فسقلی هستی اون نخود هست خیلی خوب با هم بازی میکنیین تو همین حالا خیلی بهش وابسته هستی نیکی جون وقتی میخوایی بخوابی نمی دو نم چه جوریه که حتما با ید دست داداشو تو دست خودت بگیری بخوابی یا پاهاشو تو دستت نگه میداری تا حالا اصلا نشده که باهاش سر اسباب بازی دعواش کنی تازه میری پشت مبل با اون قایم موشک بازی میکنی نیکی جان تو 3سال و 10ماهت هست و مهدی جان هم 8ماهشه ولی خدارو شکر باهم خیلی دوست هستید تو تو اتاق میری مهدی سینه خیز دنبالت می یاد نیکی جان تو اولین بچه من هستی و من عاشقتم الان هم سر کار هستم شما پیش مربیت فرشته جون هستید خانم خوبیه بهش گفتم به آموزشت اهمیت بده خدارو شکر خوبه اما تو عزیز یخورده شلی مهم نیست شبها باهات کار میکنم خب عزیزم باید خداحافظی کنم که خیلی کار دارم قربانت گلی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)